2013. október 28., hétfő

Mivé teszel?

Sziasztok! :) Meghoztam az új részt! Sajnos nem lett annyira hosszú, mint terveztem, de azért nagyon remélem, hogy elnyeri a tetszéseteket. Nagyon köszönöm ez a sok- sok pozitív visszajelzést amit az előző részhez írtatok, nagyon jól eső érzést ezeket olvasni! Aminek még nagyon örültem, hogy a blog elérte a 3000-es nézettséget, és kaptam plusz egy feliratkozót, sőt még egy blog ajánlót is. Azt hiszem bátran kimondhatom, hogy elkényeztettetek, még egyszer köszönöm, és jó olvasást! :)   


Minden erőmmel azon voltam, hogy kicsavarjam magam a karjai közül, de semmi értelme nem volt, egy idő után feladtam, és a falnak dőlve, vártam, a reakcióját. Iszonyatosan kínosan éreztem magam, ahogy a tekintetét az én szemembe fúrta.
 Erősen összeszorítottam a szemem, és vártam. Mi lesz most? Mellkasom fel- leemelkedett, idegességemben az ujjaim remegni kezdtek, megijesztett. Nem tudom, mit akar, hová tűnt a fény a szemében? Szemei feketék voltak, és sötétek, állkapcsa megfeszült, és várta a válaszom. Nem tudtam mit mondjak neki, féltem kimondani bármit is. Csak álltam ott, segítségre várva, reménykedve és félve. Éreztem, ahogy a levegővételi az arcomra csapódnak, olyan közel volt hozzám, amennyire csak lehetett. Akaratom ellenére is egy könnycsepp gördült le a szemem sarkán, amit legszívesebben azonnal letöröltem volna, de nem tudtam. Nem tudtam semmit se tenni, az érzések felülmúlták a cselekedeteimet, lábaim felhagyták a szolgálatot, és össze akartak csuklani alattam, ha Louis nem tart ilyen erősen a földön kötök ki. Éreztem, ahogy az izmai elengednek a feszítés alól. Légzése lassult, és szorítása is enyhült. Mi történik?   Tartása sokkal gyengédebb lett, elengedte a csukóm, lett volna esélyem elfutni, de a lábaim csak földbe gyökerezve álltam ott. Figyeltem Louis szemeit, ijedt volt, és aggódó, ajkai elnyíltak egymástól, és engem figyelt. Nem értettem mit akar tőlem, az ijedség még mindig uralta a testem, az agyam futásra bírt, de a testem felmondott, képtelen voltam rá. 
- Sajnálom... – mondta elhalkuló hangon, és teljesen elengedett, egy lépést hátrál előlem. Minden olyan gyorsan történt, még mindig a falnak támaszkodva álltam. Louis a kezeivel megdörzsölte arcát, közben motyogott valamit, de nem volt érthető.  
-  Elcsesztem…- mondta újra. Szemei vörösek voltak, és arca elsápadt. 

*Harry szemszöge*
 Már lassan 10 perce várok Annára. Hol lehet már, ennyi ideig? Folyamatosan az órámat nézem, és a türelmem egyre csak fogytán van. Nem várok tovább, megkeresem, ő sose késik, ez nem rá vall. Gyors léptekkel mentem végig a folyosón, az első gondolatom az volt, hogy talán rosszul van, és a mosdóba ment.
Egyenesen a női WC irányába vettem az irányt. Gondolkozás nélkül bementem, most az a fontos, hogy megtaláljam Annát. Végig kopogtam az összes ajtót, teljesen üresek voltak, Annának nyoma sincs. A kezemet a homlokomra tettem. Még is merre van?
Nincs más ötletem, már csak egyetlen helyen lehet... Kirontottam az ajtón, és Anna terméhez mentem volna, amikor hangos trappolásra lettem figyelmes. Anna az. Szeméből patakokban folyik a könny, szeme vörös volt, arca pedig ijedt. - Anna! - kiabáltam utána, de nem állt meg egyenesen a kijáratig futott. Mi történhetett vele?! Miért sír?! Komolyan rám ijesztett, meg akartam tudni az okát, ezért tovább mentem a folyosón. Észrevettem egy sötét alakot, könyökével a térdén támaszkodott, arca tenyerében volt elásva. Csak ült ott. Ismerős volt, valami azt súgallta, hogy láttam őt már valahol.
Kicsit jobban szemügyre vettem, a ruhái, a testtartása, és a bőrét borító tetoválások mind arra utaltak, hogy ő az. A fiú a buszról...
~ Gondoltam. - tudatosult bennem, összeraktam a képet. Anna furcsa viselkedése, a cigaretta, és a sok kérdőjel, ami felmerült bennem, mind válaszra leltek.
Minden miatta történt volna? Nem tudom, hogy mit csinált Annával, de meg fogom tudni.
Hirtelen felkapta rám a fejét. Állkapcsom akaratom ellenére megfeszült, kezeim ökölbe szorultak, bosszús voltam, és haraggal teli. Semmit mondó tekintete csak rámeredt, majd vissza a földre. Egy mély lélegzetet vettem, majd egy gyors mozdulattal megfordultam, és én is a kijárat felé vettem az irányt.
Mit tett Annával? Ha egy ujjal is hozzá, mert érni, én kicsinálom! Izmaim újra megfeszültek még csak a gondolattól is. Undorító, hogy lehet ilyet tenni egy lánnyal?
Lassan megérkeztem a megálló, úgy látszik Anna már elment.
Én miért nem tudtam erről? Anna miért nem szólt nekem, miért titkolta előlem?
Újabb megválaszolatlan kérdések merültek fel bennem, mikor tudom meg rá a válaszokat? 
Talán soha. Kicsit megráztam a fejem, hogy visszatérjek a valóságba. Felpattantam a padról és a járda széléről figyeltem a már közeledő járműt, ami lassan megállt, és kinyitotta az ajtóit.
Lomhán felszálltam a járműre, majd ledobtam magam az egyik üres helyre. Fejemet a hideg ablaküvegnek nyomtam, és gondolkoztam, a megválaszolatlan kérdéseken. Csak reménykedni tudok, hogy Anna válaszokat ad rá, őszinte válaszokat! Nem vagyok kíváncsi a hazugságaira, csak is a színtiszta igazat akarom hallani majd tőle. Jogom van tudni róla, ő a húgom és vigyáznom kell rá, ezért vagyok én.
A zsebemben hirtelen rezegni kezdett a telefonom, a képernyőn Lara neve villogott, nem volt kedvem beszélni vele, még csak az hiányzik, hogy ő is ezen rágódjon. A képernyőn végig húztam az ujjam, majd visszacsúsztattam a készüléket a zsebembe, és folytattam az utazást.
Lassan megérkeztem, felálltam a helyemről és körbe néztem, mindenki fülében lógott a fülhallgatója, nem figyeltek semmire, néhányan a zene ritmusára dobogtak a kezükkel, voltak akik olvastak, és voltak akik csak néztek ki a fejükből. Hitetlennek tartom, ahogy a kommunikáció egyre csak fogy világban, nem beszélgetünk egymással, és az emberi kapcsolatok is egyre csak romlanak, és az oka, hogy nem figyelünk egymásra, nem vesszük észre a másikat, csak éljük a kis szokványos hétköznapi unalmas életet. Elrettentő tény!     
A busz lassul és megállt, nagy pufogások közepette kinyílt az ajtó, és pedig leszálltam. Ha belegondolok hitetlen hányszor jártam már ezen a járdán, és hányszor utaztam ezen a buszon, de a szokványos dolgokat észre se veszem, csak monoton élem a hétköznapokat, mint a többi ember. Semmiben sem különbözünk egymástól…
Hosszú lábaimmal sietősen lépkedtem a házunkhoz, minél gyorsabban haza akarok érni.
Tudnom kell az igazat, megörülök, ha nem tudom meg.
Már a kapu előtt babráltam a kulcsaimat, amíg meg nem találtam a megfelelő nyitóeszközt. Bedugtam a kulcslyukba és kettőt fordítottam rajta, majd beléptem a kertbe, és azzal a lendülettel rontottam be a házba. Anna ajtajához rohantam és próbáltam kinyitni, persze… mire is számítottam? Zárva volt. Reménykedve mozgattam a kilincset fel és le, de másodszorra sem nyílt.

*Anna szemszöge*
A plafont bámulom a sötét szobámban, a lepedőt már csomóra gyűrtem, és csak hallgatom Harry szavait. Semlegesként hatnak rám, a szemeimből patakokban folynak a könnyek, rémült vagyok, de mégis reménnyel teli. Képek villognak a fejemben, nem tudom elfelejteni. Hibát követtem el, szerelembe estem. A hibáival, és a felszín alatti tulajdonságaival együtt, szeretem, és nem tudok mit tenni ellene. Átlépte a határokat, hideg volt velem és türelmetlen, de elérte a célját. Megkapta, amit akart, az övé vagyok… Felesleges bemesélnem magamnak, hogy utálom, nem lenne igaz, az igazság, hogy megörülök érte, minden porcikám telhetetlenül akarja őt.
Vajon ő mit csinál most, ő is rám gondol… fontos vagyok neki egyáltalán? Nem tudhatom… csak remélhetek. A jövő egyáltalán nem stabil számomra, bármi történhet, és nem tudom befolyásolni, nem tudom, mire számíthatok…
A fejemben jár és csak egyre gyengébbnek érzem magam, csak az ő arcára gondok, ő az egyetlen akit akarok, minden érzés, minden szó amit elképzeltem, valósággá alakult, tudtam, hogy ezt teszi majd, még is mire számítottam tőle? 
Harry még mindig megállás nélkül kopog, idegesít a zaj, minden koppanásra összerándulok.
- Anna kérlek, nyisd ki, beszélnünk kell! – próbált meggyőzni, kevés sikerrel. Egyedül akarok maradni, élvezni a csendet, és gondolkodni. Próbálkozása mit sem ér, az a ajtó nem fog kinyílni.
- Anna, nyisd már ki ezt a rohadt ajtót, vagy legalább szólalj meg! – kiabálta újra. Hangja aggodalommal telve visszhangzott a fejemben. Nem hagyhatom, hogy aggódjon, nem érdemli meg, hatalmasat sóhajtottam legyűrve a torkomon akadt gombócot. 
- Kérlek, hagyj most békén…- hangom rideg volt, és karcos. Pár másodpercig hallgatott, vártam a reakcióját.

10 megjegyzés:

  1. Látnod kellet volna az arcom mikor láttam hogy fent van a rész! Örülök hogy láttunk Harryből is valmamit, és szurkolok Annáéknak! - D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Máskor kérek egy fotót róla! :P és örülök, hogy tetszett másnak a szempontjából olvasni, kicsit izgultam, hogy milyen lett, tetszik - e majd. :) szóval köszi.

      Törlés
  2. - Elcsesztem… <-- Kedvenc rész, iszonyatosan aranyos!
    Elképesztően tetszik az új fejezet, türelmetlenül várom a következőt! :D
    Neked pedig a legelső blogodhoz képest fejlődött a fogalmazáskészséged, szóval így tovább, én várom a folytatást! :)

    VálaszTörlés
  3. Kedves Briana T.!
    A kedvenc részed, hát igen ... aranyos? :'D És örülök, hogy észre vehető a változás! *.* Köszönöm <3 A folytatás fogalmam sincs mikorra várható, elég sok dolgom lett. :/ Azért igyekszek! :)

    VálaszTörlés
  4. Szia ez írtó jó lett..Louis pedig agr....Mérges vagyok rá :P Na mind1 fantasztikus író vagy :) várom a kövit :)

    VálaszTörlés
  5. Sajnálom... de nem tudom mikorra várható, mivel nem vagyok otthon és nem tudok így írni se. de igyekszek! És köszönöm. :) <3

    VálaszTörlés
  6. Siess a kövivel???

    VálaszTörlés
  7. Először is, szia.
    Ha nem bánod akkor írnék egy kis építő kritikát, kizárólag abból az okból, hogy fejlődj. Ha mégis baj a kommentem akkor töröld ki és felejtsd el.:))
    AZ első észrevételem az volt, hogy csak leírást adsz, semmi érzelem, bár ez a mostani részeknél eltűnt, amit örömmel fogadtam.:))
    A második dolog. Nem tudom, lehet tényleg van ilyen érzés, de nekem egy olyan hatást kelt a csaj viselkedése, mint egy hisztis picsáé aki nem tudja eldönteni mit akar. Egyik pillanatban rühelli Louis-t, a másikban meg jaj de szerelmes vagyok belé és mindent megtennék érte. Meg kicsit furcsállom hogy egy nap alatt teljesen bele szeretett!
    Harry viselkedésével semmi bajom, sőt nagyon édesnek találom az aggódását, szóval őt jól megformáztad, vagy hogy szokták ezt mondani.:DD
    Louis pedig..hát nem is tudom, imádtam ahogy bunkó, parasztank állítottad be. Vagyis nem azt hogy bunkó, paraszt, hanem ahogy. Mármint tényleg hiteles lett. Jókat szórakoztam a nemtörődömségén. Bár csalódásként ért hogy pont mint a lánynál, ő is egyik napról a másikra teljesen megváltozott. A kemény, "engem nem érdekel senki és semmi" stílusból, egy érzékeny, romantikus fiúvá alakult. Kicsit még hagyhattad volna, kibontakozni az eseményeket.
    Ja és még ez a cigis ügy. Nem értem, hogy miért jobb az ha azt mondja azt Harry-nek, hogy cigizett, mintha simán azt mondaná, hogy a tanárok megkértek hogy korepetálja. Egyszerű megoldás lenne és sokkal logikusabb is.:))
    A másik meg a csók jelenet. Istenem...Mármint ne értsd félre, semmi bajom vele, csak az is kicsit furcsa volt számomra. Szóval, nem csókolta meg. Na és? Ezen nem kéne besértődnie a csajnak. Azt megértem, hogy cikinek érzete a helyzetet, na de hogy azt gondolni, hogy a fiú kihasználta, erős túlzásnak vélem.
    A mostani részről csak annyit, hogy a csaj megint nem tudja eldönteni hogy mit akar (amúgy ha jól veszem ki, akkor most azért utálja, mert először nem csókolta meg, másodszorra meg már igen?), de mikor Louis mondja, hogy "Elcsesztem!" na az minden pénzt megért. Lelki szemeim előtt láttam a jelenetet. Úgy magamhoz öleltem volna! :DD
    A mondatok amúgy helyenként kissé értelmetlenek, bár ez pont nem érdekel szerintem senki.
    A történet elég egyedire sikerült, felkeltette az érdeklődésemet a blog. Eltekintve az apró hibáktól (melyek lehet, hogy csak engem zavarnak) követni fogom a sztorit és várom, hogy mi lesz a folytatás.:DD
    Sok sikert a folytatáshoz.:DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj sajnalom, hogy még csak most válaszolok! :) nagyon köszönöm, és egyáltalán nem érzem sértőnek, sőt örülök neki, hogy valaki vette a fáradtságot és leírta nekem mind ezt.
      Amit szeretnék elmondani, hogy Louis (ahogy azt észre vetted) eléggé változó személyiséggel bír, de őt direkt ilyen kiszámíthatatlanra csináltam, nem akarom, hogy érzéketlen bunkó legyen, mindenkinek vannak érzései! :D
      Anna pedig.. Igen, gyakran túlzásokba esik.
      A lényeg az, hogy a történetbe majdnem mindenkinek két személyisége van. Majd meglátod!
      Köszönöm az építő kritikát! <3

      Törlés